Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

«Ντρέπομαι να ζητήσω δουλειά»

Επειτα από επτά δύσκολα χρόνια γενναίας αναμέτρησης με την ύπουλη ασθένεια της ανορεξίας, η Νανά Καραγιάννη, το ξανθό κορίτσι που έχει συγκινήσει το πανελλήνιο με την περιπέτεια της υγείας του, δίνει μία ακόμη μεγάλη μάχη, και αυτή τη φορά φαίνεται πως την κερδίζει. Υπό τη στενή ιατρική παρακολούθηση μιας αυστηρής -όπως η ίδια την περιγράφει- γιατρού και μακριά πλέον από τα φώτα της δημοσιότητας, πολεμάει τα τελευταία δύο χρόνια με νύχια και με δόντια να ξεπεράσει τον εαυτό της. Εχει αποδεχτεί τα θέλω της, τα όνειρά της και πρώτη φορά, σε μία άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στην «Espresso», ομολογεί πως το ψυχιατρικό νόσημα που τη βασανίζει είναι... κληρονομικό!


Αφήνοντας πίσω της τη σκοτεινή περίοδο, τότε που επιχείρησε να τελειώσει το «μαρτύριο» από μόνη της, δείχνει να βρήκε επιτέλους τον δρόμο προς το φως. «Ηθελα να σταματήσει αυτός ο πόνος για μένα και για τους ανθρώπους που στενοχωρούσα. Οριακά, τη μια φορά θα μπορούσα να τα είχα καταφέρει. Ομως, είμαι σίγουρη πως με κράτησε ο Θεός. Ελεγα μέσα μου συνέχεια ότι "εκείνος ξέρει". Προσευχόμουν και έπαιρνα δύναμη να "σηκωθώ" και έτσι έγινε», εξομολογείται.

Από τη
Δήμητρα Δάρδα
Φωτό: Βαγγέλης Μασιάς

Γιατί η ανορεξία «επέλεξε» εκείνη, ένα τόσο όμορφο, φρέσκο, χαρούμενο πρόσωπο με πολλά όνειρα για τη ζωή του; «Δεν μπορείς να μιλήσεις αμιγώς για την αιτία. Εχω κάνει άπειρα χρόνια θεραπειών και συνεδριών και δεν είναι τόσο απλό να τα πω σε μια συνέντευξη. Θα είναι σαν να αδικώ το πρόβλημα, και είναι πολύ σοβαρό. Δεν είναι μόνο τα παιδικά χρόνια, οι οικογενειακοί παράγοντες ή οι συναισθηματικοί. Η ασθένειά μου είναι κληρονομική. Γονιδιακή. Ψυχολογική. Είναι οικογενειακό πρόβλημα. Αλλά δεν θα πω περισσότερα, γιατί αφορά και άλλους ανθρώπους».

Την εποχή του «Πρωινού Καφέ», με παρουσιάστρια την Ελεονώρα Μελέτη, μόλις είχε πέσει στην παγίδα της αυτοκαταστροφής. «Εκεί "έσκασε" έντονα το πρόβλημα, αλλά δεν είχε σχέση με την εκπομπή. Εγώ δεν καταλάβαινα ότι ερχόταν, οι γύρω μου με "βομβάρδιζαν" συνεχώς ότι έχω αδυνατίσει. Μου το έλεγαν συνέχεια και εγώ νόμιζα ότι ήταν υπερβολικοί κι εκνευριζόμουν γιατί ασχολούνταν με μένα, τη στιγμή μάλιστα που εγώ δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με τα κιλά ή τα σπυριά κάποιου» υπογραμμίζει η παρουσιάστρια.

Ο σκληρός αγώνας

Το 2007 η Νανά Καραγιάννη ξεκίνησε έναν αγώνα σκληρό, δύσκολο, και επικίνδυνο. Ομως για πρώτη φορά -όπως υποστηρίζει- σήμερα μπορεί να βλέπει την αληθινή της εικόνα. «Στα χειρότερά μου με κοιτούσα στον καθρέφτη και μου άρεσα πολύ. Είχα μια διαστρεβλωμένη άποψη του σώματός μου, γιατί τα μάτια μου "έβλεπαν" κάτι άλλο. Δεν με έβλεπα αποστεωμένη, όπως ο κόσμος έξω, οι φίλοι και οι συνεργάτες μου. Αυτή είναι και η "παγίδα" της ασθένειας αυτής: η λάθος εικόνα σου».

Πώς όμως την κοιτούσε ο κόσμος ειδικά όταν εμφανιζόταν με τα σούπερ μίνι και τις ψηλοτάκουνες γόβες; «Εχω ζήσει τα εφιαλτικά βλέμματα του κόσμου, αλλά τι να έκαναν κι εκείνοι όταν έβλεπαν κάτι τόσο τρομακτικό; Ομως μου αρέσουν τα μίνι φουστάκια και θα τα βάλω. Δεν είχα κόμπλεξ τότε που ήμουν τελείως αφυδατωμένη και τα πόδια μου ήταν αηδιαστικά αδύνατα. Ηταν αποκρουστικό, το δέχομαι. Ομως ακόμα και αν ζύγιζα πολλά κιλά, το ίδιο styling θα είχα!» λέει η ίδια.

Οταν το πρόβλημα υγείας της δημοσιοποιήθηκε παίρνοντας διαστάσεις στα μίντια «δεν έκανε καλό στην πραγματική θεραπεία, γιατί κατέληξε στο τέλος ένα τηλεοπτικό σόου. Χρειαζόμουν έναν άλλο χειρισμό, μακριά από φώτα, κάμερες και δημοσιότητα. Και εκεί πείσμωσα. Οσο τα μίντια ασχολούνταν με μένα εγώ τα παρατούσα» αποκαλύπτει με θάρρος η Νανά.

Οταν «έκατσε η σκόνη» τότε ασχολήθηκε σοβαρά με την ανορεξία, χωρίς να το μάθει κανείς, και αποφάσισε να αντιμετωπίσει τη συμφορά - έτσι τη χαρακτηρίζει. «Πριν από δυόμισι χρόνια ξεκίνησα μια υπερπροσπάθεια με τη βοήθεια μιας εξαιρετικής επιστήμονα, ψυχιάτρου, που δεν επιθυμεί τη δημοσιότητα. Μου ξεκαθάρισε από την αρχή με τον πιο αυστηρό τρόπο πως αν μία φορά δεν φάω το φαγητό μου ή δεν ακολουθήσω τη θεραπεία, θα τελειώσουμε. Με βοήθησε και "ξεκόλλησα". Πήρα κιλά και τα διατηρώ. Και είμαι ευτυχισμένη».

Αρνείται να πει πόσα κιλά ζυγίζει σήμερα ή πόσα πήρε. Το απαγορεύει η θεραπεία. Η γιατρός-κλειδί τη βοήθησε, επίσης, να ανακαλύψει τι πραγματικά ζητάει από τη ζωή της. «Μου "οργάνωσε" το κεφάλι και βρήκα τη χαμένη ευτυχία μου. Δεν αποδεχόμουν τον εαυτό μου και έτσι πέρασα αρκετά χρόνια "εγκλωβισμένη" σε μια Νανά που ήθελε οπωσδήποτε για παράδειγμα να παντρευτεί, να κάνει οικογένεια, παιδιά. Ολο αυτό το πακέτο ήταν ένα παιδικό όνειρο» λέει.

- Γι' αυτό δεν «στέριωσες» στους γάμους σου;
Ναι, αλλά ευτυχώς αγάπησα και αγαπήθηκα πολύ. Για τον δεύτερο γάμο παίρνω την ευθύνη εγώ. Δεν είχε κανένα νόημα. Οταν τέλειωσε και αυτός ο οδυνηρός κύκλος, πέρυσι το καλοκαίρι, απελευθερώθηκα και η ψυχολογία μου σημείωσε θεαματική άνοδο και, ακολούθως, η υγεία μου. Αλλαξα σπίτι, περιοχή, συνήθειες, μαλλιά, τα πάντα. Εχω μια νέα, "μαγική" ζωή και με κάθε ειλικρίνεια είμαι πολύ καλά. «Καινούργια».

- Τρίτο γάμο, θα έκανες;
Α πα πα, τα διαζύγια κοστίζουν πολύ και δεν έχει νόημα, ούτε και από την Εφορία γλιτώνεις τίποτα, δεν συμφέρει. Τώρα που έχουμε νέα κυβέρνηση, αν κάνω κάτι, θα είναι σύμφωνο συμβίωσης, για να ταιριάζω με το πλαίσιο του νέου πρωθυπουργού. Εχω τα φλερτ μου, αλλά έναν καλό σύντροφο θα τον ήθελα κοντά στα 70»!

- Υπάρχει κάτι που σε τρομάζει;
Δεν φοβάμαι την ασθένειά μου, μόνο να μη βουλιάξω ψυχολογικά. Εχω κι εγώ τις "σκοτεινές" μου ώρες και είμαι ευάλωτη, κυρίως στα οικονομικά θέματα. Λογαριασμοί, υποχρεώσεις... Τα φέρνω βόλτα πολύ δύσκολα. Δεν πρέπει να απομονωθώ. Μόλις λοιπόν νιώσω τέτοιο feeling, πετάγομαι έξω από το σπίτι και ξεκινάω τις βόλτες, για να μη σκέφτομαι».

Η Νανά Καραγιάννη γεννήθηκε στην Αθήνα, έχει όμως καταγωγή από την Κέρκυρα. Είναι μοναχοκόρη, αλλά έχει ετεροθαλή αδέλφια (από τους επόμενους γάμους των γονιών της). Η ίδια στα 35 της φαίνεται να έχει βρει την αληθινή ευτυχία. Πηγαινοέρχεται στο νησί πολύ συχνά μετά την αποκατάσταση των σχέσεών της με τη μητέρα της Αρετή, εξαιτίας της προσπάθειας που κάνει σε συνεργασία με τη «μυστική» γιατρό της. «Το σπίτι μας στην Κέρκυρα είναι στο νότιο κομμάτι του νησιού. Δεν είμαστε και... Γκερέκου» σχολιάζει χαριτωμένα.

Μικρή ονειρευόταν να γίνει αεροσυνοδός, αλλά «με ύψος 1.67 μ. δεν θα με δέχονταν» λέει. Ωστόσο δείχνει ψηλή, αν και στη συνάντησή μας φοράει παπούτσια μπαλαρίνες. «Δείχνω 1.80 μ. γιατί έχω θεωρία και τα μαλλιά μπούκλες» λέει και γελάει.

Σε ηλικία 15 χρόνων ξεκίνησε την τηλεοπτική της καριέρα. «Πρωτοεμφανίστηκα ως "γλάστρα" σ' ένα σόου του ΑΝΤ1 που κόπηκε γρήγορα και δεν θυμάμαι καν τον τίτλο. Μετά συνέχισα με μικρά ρολάκια σε σίριαλ του Νίκου Μαστοράκη, με πρωταγωνίστριες τη Λίλα Καφαντάρη και τη Νεφέλη Ορφανού» θυμάται.

Το New Channel

Το 1995 συνεργάστηκε στην εκπομπή «Μύθοι και πραγματικότητα» στο New Channel, με παρουσιαστή τον Δημήτρη Παπανώτα. Φήμες της εποχής έλεγαν πως υπήρξαν ζευγάρι και στη ζωή για -τουλάχιστον- τρία χρόνια. Κοιτάζει με έκπληξη.

«Ναι. Οχι. Βασικά ήμασταν πολύ φίλοι, κάναμε τα πάντα μαζί, διασκεδάζαμε, κάναμε διακοπές και έμενα και στο σπίτι του. Ηταν και παραμένει ένας πολύ σημαντικός άνθρωπος στη ζωή μου. Είναι αξεπέραστος και αν είχαμε σχέση, δεν θα κρατούσε μόνο τρία χρόνια» τονίζει και γελάει πονηρά. «Πάντα είναι δίπλα μου κι ευχαριστώ τον Θεό» υπογραμμίζει.

Ακολουθεί το «Αποκάλυψη τώρα» στο Alter με την Τατιάνα Στεφανίδου, κατόπιν συνεργάστηκε με τη Χριστίνα Λαμπίρη στο Star και στο τέλος με την Ελεονώρα Μελέτη. Θα ήθελε όμως να συνεχίσει την καριέρα της στην τηλεόραση;

«Δεν με ενδιαφέρει το "γυαλί". Θα ήθελα να επιστρέψω και πίσω από τις κάμερες, για βιοποριστικούς λόγους. Το διάστημα που ήμουν πολύ άρρωστη και έψαχνα για δουλειά είχα απευθυνθεί τόσο στην Τατιάνα Στεφανίδου όσο και στη Χριστίνα Λαμπίρη. Δεν καταλάβαινα το μέγεθος της κατάστασής μου και ακόμα και αν ήθελε κάποιος να με βοηθήσει, μάλλον άθελά μου τον έφερνα σε δύσκολη θέση. Τώρα που είμαι καλύτερα δεν ενοχλώ, ντρέπομαι. Αν είμαι στο μυαλό τους, θα με έχουν και υπ' όψιν τους»!

           
Στο nanakaragianni.blogspot.gr γράφει καθημερινά όσα ζει μέσα σε ένα 24ωρο, και η αλήθεια είναι πως δεν κάθεται σε ησυχία! Η πρώην παρουσιάστρια συνομιλεί με πολύ κόσμο -γνωστό και άγνωστο- μέσω διαδικτύου και λαμβάνει πολλά megabytes αλληλογραφίας! Από συνταγές με μαγικά βότανα και σούπες για να γίνει άμεσα περδίκι, μέχρι γιατροσόφια ή μοναστήρια και εκκλησίες του τάδε αγίου που κάνει θαύματα. «Υπήρξαν και κορίτσια που με ρωτούσαν τι ακριβώς έκανα και αδυνάτισα για να με μιμηθούν» σχολιάζει και κάνει έναν μορφασμό κοροϊδίας.

Παράλληλα της αρέσει να φωτογραφίζει ό,τι της κεντρίζει το ενδιαφέρον, πρόσωπα και αντικείμενα. Η ίδια αναφέρεται και στις φωτογραφίες που ανέβαζε στο διαδίκτυο από βραδιές με φίλους της μπροστά σε τραπέζια στρωμένα με φαγητά, όταν η ίδια ζύγιζε 25 κιλά. Οι περισσότεροι σχολίαζαν πως το κάνει για να «φανεί» ότι τρώει, πηγαίνοντας κόντρα στη σκελετωμένη εικόνα της.

«Πίστευε κάποιος ότι έτρωγα όλα αυτά; Αν είναι δυνατόν! Δηλαδή αν βγάλω φωτογραφία ένα γιαούρτι και είμαι σαν σαμπρέλα, θα πιστέψει κανείς ότι έφαγα μόνο αυτό; Οχι. Ε, ας σταματήσουν πια, γιατί πλέον τρώω πίτα σουβλάκι άνετα και όλοι μού χαμογελούν!» λέει.

Στο νέο της σπίτι στο κέντρο της Αθήνας μαγειρεύει καθημερινά. «Φτιάχνω άπαιχτα λαδερά και κοτόπουλο μούρλια, σε όλες του τις μορφές. Τρώω κανονική μερίδα πρωί και βράδυ. Βέβαια, πρέπει να ξεκινήσω ανάμεσα στα άλλα να γράφω και το βιβλίο μου. Σε αυτό θα γράψω μεγάλες αλήθειες, βαριές, έτσι όπως έγιναν τα πράγματα, για να τελειώνει η ιστορία. Μόνο που πρέπει να γίνει μετά την ολοκλήρωση της θεραπείας, για να βρω και εκδοτικό οίκο» μας λέει.

«Δεν είναι πολύ λογικό να γράφουν ότι πέθανα»

Η διάθεσή της έχει φτιάξει. Γελάει, αστειεύεται, κάνει χιούμορ για όσα συμβαίνουν στην καθημερινότητά της, αλλά αναφέρεται και στα δημοσιεύματα που την «πεθαίνουν» κατά καιρούς.

«Δεν είναι πολύ λογικό να γράφουν ότι πέθανα. Την πρώτη φορά ήταν σοκαριστικό! Το πιο πρόσφατο δεν με πείραξε. Ηταν ένα ακόμα ανώνυμο, κακό δημοσίευμα που ανέβηκε στο διαδίκτυο την ώρα που στη σελίδα μου είχα αναρτήσει φωτογραφίες με τη Βάνα Μπάρμπα. Δηλαδή, τι; Είδα την παράσταση "Μαλένα" και μετά αυτοκτόνησα;» αναρωτιέται η 35χρονη blogger.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ NEA

Ο Φορέας Διαχείρισης Εθνικών Δρυμών Βίκου – Αώου και Πίνδου, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος και στόχο την ενημέρωση...



Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες αναπτύσσει το ΑΣΕΠ ώστε οι υποψήφιοι των διαγωνισμών να μην ταλαιπωρούνται για να συμμετάσχουν στους νέους διαγωνισμούς.....



Το ΙΚΑ έχει θέσει σε λειτουργία ηλεκτρονική υπηρεσία στην ιστοσελίδα του που επιτρέπει σε ασφαλισμένους να ενημερώνονται άμεσα



Οι καλύτερες

Μέλη

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.